U kan contact opnemen met onze klantendienst van maandag tot vrijdag tussen 8u en 19u op het gratis nummer 0800 95 962
Heeft u enkel een mobiel abonnement bij Orange?
Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen. U kunt het nieuwe adres ook doorgeven via de Klantenzone.
Heeft u een abonnement voor mobiele en vaste telefonie bij Orange?
- Contacteer onze klantendienst enkele dagen voor de eigenlijke verhuis om uw facturatiegegevens aan te passen.
- Voor uw vaste lijnen via CPS (Carrier Pre-Selection), dient u Proximus te contacteren. Nadat de verhuis van uw vaste lijnen werd uitgevoerd door Proximus, voegt u uw vaste lijnen terug toe in de Klantenzone om de facturatie van uw vaste lijnen weer via Orange kan laten lopen.
Heeft u een van onze packs (Shape & Fix)?
Gelieve 10 weken voor de eigenlijke verhuisdatum, contact op te nemen met onze klantendienst.
U kan uw e-mailadres updaten in uw Klantenzone.