U hebt het ongetwijfeld druk. Efficiënt kunnen werken is dus cruciaal. Orange begrijpt dat perfect en ontwikkelde daarom de Klantenzone, een online tool waarmee u uw mobiele vloot 24/7 kan beheren.
U beheert uw mobiele vloot nog sneller en efficiënter en optimaliseert uw verbruik. U vindt er ook een overzicht van de facturen van het afgelopen anderhalf jaar, heel handig voor uw fiscale aangifte. Verder (de)activeert u er opties, vernieuwt u simkaarten en blokkeert u nummers, indien nodig. En dat alles nagenoeg in real time.
Ook goed om te weten: de My Orange-app kreeg een belangrijke update. Uw collega’s houden zo nog beter het overzicht over hun data- en beltegoed. Hebben ze een ‘invoice split’-formule, dan zien ze bovendien hoeveel hun werkgever betaalt en wat voor eigen rekening is. Heel handig.
Ontdek hoe Fabienne Vanwynsberghe, HR Manager bij Synergics, de vele voordelen van de Klantenzone ervaart: