M&K Toitures bouwt én communiceert op topniveau

M&K Toitures bouwt én communiceert op topniveau

M&K Toitures bouwt én communiceert op topniveau 800 530 a.doclot

M&K Toitures, een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in dakwerken, is doorgaans op vier tot zes werven tegelijk aan de slag. Een vlotte communicatie tussen de directie en de werfploegen is daarbij cruciaal. M&K Toitures vond in A.S. Mobility de ideale communicatiepartner om blindelings te vertrouwen. 

De uitdaging

Altijd en overal netwerkbereik

“Op de werf is een goede netwerkdekking essentieel om online te kunnen, mails te checken en internationaal te bellen”, vertelt Bruno Willame, technisch-commercieel directeur bij M&K Toitures. “Zo zoeken we snel technische informatie op over nieuwe producten, en verifiëren we gemakkelijk onze routebeschrijvingen. Omdat we ook met Franse en Poolse leveranciers werken, is ook internationaal bellen een must.” M&K Toitures ging eerder al in zee met andere Belgische operatoren, maar was daar nooit helemaal tevreden over.

 

De oplossing

Performante communicatie

A.S. Mobility raadde M&K Toitures de Orange Shape & Fix Comfort-abonnementen aan. “De baas en ik gaan vaak van de ene werf naar de andere. Dankzij de globale dekking van het abonnement kunnen we rekenen op een groot datavolume, onbeperkt bellen en sms’en, en internationale communicatie”, aldus de technisch-commercieel directeur. “Ook de ploegbazen hebben een bedrijfs-gsm met een Shape & Fix-abonnement – handig om met ons te overleggen. Doen er zich problemen voor of hebben ze vragen? Dan leggen ze die aan ons voor en zorgen wij voor een passende oplossing, bijvoorbeeld om opzoekingen te doen of leveranciers te bellen.”

Naast het mobiele luik rekent M&K Toitures ook op Orange voor het internet en de vaste telefonie op kantoor, én het internet in de privéwoningen die het bedrijf huurt voor zijn arbeiders.

 

Het resultaat

Hogere productiviteit

“Ik ben over de hele lijn tevreden over het internet en de telefonie van Orange. Dankzij hun performante oplossingen verloopt de communicatie tussen de directie en de werfleiders gesmeerd – cruciaal voor een bedrijf zoals het onze. Ook de productiviteit vaart er wel bij. Ontbreken er bijvoorbeeld materialen op de werf, dan contacteert de ploegbaas ons en zorgen we er samen voor dat de materialen op tijd worden geleverd”, licht Bruno Willame toe. De directie van M&K Toitures is in de wolken over de producten en diensten van A.S. Mobility. En ook over de relatie met zijn accountmanager. “De dienstverlening van Orange is pico bello. En onze accountmanager is echt klantgericht. Hij wéét wat we nodig hebben. Hij luistert echt naar ons. En hij ontfermt zich eigenlijk over alles – van commerciële en technische kwesties tot financiële. Ik krijg snel een antwoord op mijn vragen. En hij pakt eventuele problemen gezwind aan. Wat ik ook erg op prijs stel, is dat ik één aanspreekpunt heb in plaats van een onpersoonlijke helpdesk.”

    Société :

    Nom :*

    Prénom :*

    Email :*

    N°GSM :*

    Choisissez l'objet de votre message : *

    Votre message :

    Envoyez un fichier :

    [recaptcha]

    Préférences

    Quand vous visitez un site, certaines informations sont gardées en mémoire par votre navigateur sous forme de cookies. Vous pouvez changer ici vos préférences. Il se pourrait que bloquer ces cookies ait un impact sur votre expérience utilisateur et sur les services que nous offrons.

    Cliquez pour activer ou désactiver les contenues personnalisés.

    Cliquez pour activer ou désactiver le tracking vers Google Analytics.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Fonts.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Maps.

    Cliquez pour activer ou désactiver les vidéos incorporées.

     
     
    En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation des cookies permettant le partage de votre expérience, ainsi que le bon fonctionnement et la mesure d’audience de notre site internet.