Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 10 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237
Ik wil een mobiel apparaat bestellen dat niet in de catalogus staat
U kan enkel de mobiele apparaten op deze lijst bestellen. Als u toch een ander apparaat wil bestellen, kan u altijd contact opnemen met uw commercieel vertegenwoordiger of bij een Orange-verkooppunt langsgaan.

Kan ik een mobiel apparaat bestellen dat niet meer voorradig is?
U kan een mobiel apparaat of een accessoire bestellen dat niet meer voorradig is, maar dan zal de leveringstermijn wel iets langer zijn.
Hoe worden de bestelde mobiele apparaten betaald?
We vragen niet om al bij de bestelling te betalen. U ontvangt een factuur voor uw mobiele apparaten.
Ik heb de door mij bestelde mobiele apparaten/simkaarten niet ontvangen. Bij wie kan ik terecht?
Wanneer u uw mobiele apparaat of simkaart maar niet ontvangt, belt u naar de klantendienst en geeft u het ordernummer door dat in de titel van de bevestigingsmail van uw bestelling staat.Naar de Klantenzone