Wat u moet doen voor het overzetten van een bestaand nummer naar uw bedrijf hangt af van het soort van nummer dat uw werknemer heeft.
Een Orange herlaadkaart
U stuurt gewoon een schriftelijke aanvraag naar uw dedicated agent om dit nummer toe te laten voegen op uw bedrijfscontract.
U geeft de volgende informatie mee: het telefoonnummer dat overgezet moet worden en het nummer van de simkaart.
Uw medewerker heeft geen nieuwe simkaart nodig. Hij kan gewoon zijn oude simkaart blijven gebruiken.
Een Orange abonnement
U moet in dit geval een overnameformulier invullen : Overdrachtsaanvraag.
- De eigenaar van het nummer is een natuurlijk persoon: zowel de nieuwe werknemer als de telecom manager of fleet manager ondertekenen het document.
- De eigenaar van het nummer is een rechtspersoon: De telecom managers of fleet managers van beide bedrijven tekenen het document
U kan het ingevulde formulier terugsturen naar Orange via e-mail naar de dedicated agent van uw bedrijf.
Uw medewerker heeft geen nieuwe simkaart nodig. Hij kan gewoon zijn oude simkaart blijven gebruiken.
Een nummer (abonnement of herlaadkaart) bij een andere operator
Er zijn twee mogelijkheden :
- U kunt de overdracht van het nieuwe nummer via uw Klantenzone aanvragen. Daarna zullen wij zorgen voor de overdracht van het nummer naar ons netwerk en zal het aan uw bedrijfscontract toegevoegd worden.
- Contacteer onze klantendienst. Zij bepalen welk formulier u moet invullen afhankelijk van het type nummer. Wanneer u het overdrachtsformulier ingevuld terugstuurt naar uw dedicated agent, zorgen wij voor de overdracht van het nummer op het netwerk en zal het aan uw bedrijfscontract toegevoegd worden.
Opgelet: de gebruiker behoudt zijn/haar nummer, maar heeft hiervoor een nieuwe blanco Orange simkaart nodig. U kan nieuwe simkaarten aanvragen in uw klantenzone of via onze klantendienst.