Wat moet ik doen in geval van problemen met mijn decoder?

Wat moet ik doen in geval van problemen met mijn decoder?

Wat moet ik doen in geval van problemen met mijn decoder? 150 150 a.doclot

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Tag figure invalid in Entity, line: 18 in /home/clients/1d4d2a5938415f4856f057e71b238dd5/sites/webdev.asmobility.be/wp-content/plugins/css3_tooltips/css3_tooltips.php on line 237
< Home

‘Help’-menu van de decoder

Gelieve het ‘Help’-menu van uw decoder te raadplegen: druk op ‘Home’ op de afstandsbediening en selecteer het menu ‘Help’.

Dit ‘Help’-menu bevat secties met veelgestelde vragen/antwoorden/problemen gegroepeerd per onderwerp: ‘Tv kijken’, Tv-gids’, ‘Algemeen’, ‘Herinneringen’, ‘Opnames’, ‘Favorietenlijsten’, ‘Divers’ en ‘Naslag’.

Deze sectie beantwoordt de meeste van uw vragen.

Diagnosetest

Om de selfdiagnosetest uit te voeren, ga naar het menu ‘Instellingen’ > ‘Technisch’>Decoder info & diagnose en selecteer ‘Diagnosetest’. Druk op OK om de diagnosetest op te starten.

U hebt problemen met de beeldkwaliteit of u ontvangt bepaalde zenders niet:

  • Als u aangesloten bent via HDMI, controleer op uw televisie of u de HDMI-video-uitgang (HDM1, HDMI2) gebruikt waarop uw decoder is aangesloten.
  • Als u een scartkabel gebruikt voor de aansluiting, controleer of de kabel correct is geïnstalleerd en controleer op uw scherm of u de scart-video-ingang hebt geselecteerd (AV, AUX1, AUX2) waarop uw decoder is aangesloten. Verzekert u ervan dat uw antennekabel correct is geplaatst en goed in de contacten van uw decoder en in de wandcontactdoos blijft zitten. Herhaal indien nodig het proces waarbij het systeem naar beschikbare zenders zoekt.

U hebt geen geluid meer:

Controleer of het geluid van uw televisie of van uw decoder niet uit staat. Als u een externe luidspreker gebruikt, controleer dan of de geselecteerde bron overeenkomt met uw decoder

U hebt geen toegang meer tot de zenders of opties waarop u bent geabonneerd:

Vraag bij de Klantendienst na of uw abonnement is geregistreerd en of uw abonnement nog altijd is geactiveerd. De toegangsrechten tot uw opties zijn normaal enkele ogenblikken nadat uw abonnement is geactiveerd beschikbaar.

Opmerking: na een lange periode van niet-gebruik van de tv-decoder (decoder uitgeschakeld) moet u enkele minuten wachten om de tv-rechten terug te krijgen.

Uw decoder reageert niet meer op de afstandsbediening:

  • als het lichtje van de decoder niet meer reageert, controleer of de batterijen van de afstandbediening nog niet leeg zijn,
  • als het lichtje van de decoder reageert maar er op het scherm niets gebeurt, start dan uw decoder opnieuw op.

Er verschijnt een foutcode op de decoder:

Gelieve uw decoder opnieuw op te starten via de schakelaar aan de achterkant van de decoder, boven de stroom-kabel aansluiting.

    Société :

    Nom :*

    Prénom :*

    Email :*

    N°GSM :*

    Choisissez l'objet de votre message : *

    Votre message :

    Envoyez un fichier :

    [recaptcha]

    Préférences

    Quand vous visitez un site, certaines informations sont gardées en mémoire par votre navigateur sous forme de cookies. Vous pouvez changer ici vos préférences. Il se pourrait que bloquer ces cookies ait un impact sur votre expérience utilisateur et sur les services que nous offrons.

    Cliquez pour activer ou désactiver les contenues personnalisés.

    Cliquez pour activer ou désactiver le tracking vers Google Analytics.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Fonts.

    Cliquez pour activer ou désactiver Google Maps.

    Cliquez pour activer ou désactiver les vidéos incorporées.

     
     
    En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation des cookies permettant le partage de votre expérience, ainsi que le bon fonctionnement et la mesure d’audience de notre site internet.